I zdánlivě nevinná poznámka může být sexuálním obtěžováním Rozhovor s Irenou Smetáčkovou z Univerzity Karlovy
Hana Kubíčková o integraci ukrajinských dětí: Dětem nic nezatajovat ani nevnucovat Rozhovor se sociální pedagožkou Hanou Kubíčkovou z OU
Kariérního kouče mohou využívat i vysokoškoláci, a to klidně už od prváku Rozhovor s koučkou a mentorkou Jitkou Hlouškovou
Věda podlehla kultu velkých hvězd a počtu citací. Bádání ztratilo smysl pro komunitu Vinciane Gaillard z EUA o nové strategii open science
Z učňů programátoři. O kurzy celoživotního vzdělávání je velký zájem Proč je pro VŠB-TUO důležité být „age friendly“
Zůstanou u nás statisíce uprchlíků, vláda musí zabránit chaosu Rozhovor s odborníkem na migraci z MENDELU Robertem Stojanovem
Jak způsob zkoušení ovlivňuje studium? Velký závěrečný test je zbytečný stres a naučí méně Rozhovor s Lindou Nepivodovou a Petrem Sudickým z Masarykovy univerzity
Svět se mění, vzděláváme už „digitální domorodce“. Je tedy potřeba změnit i výuku Rozhovor se spoluautorkou Učitele Pro Futuro o novém vzdělávání žáků i učitelů
Dobře napsat vědecký článek je řemeslo, které musíme doktorandy naučit Rozhovor s Janou Kukutschovou z VŠB-TUO o PhD Akademii
Etická komise nemá být strašák, ale rádce Západočeská univerzita v Plzni má nově vlastní Etickou komisi pro výzkum
Pomoc studentovi není spoluautorství a další mýty. Jak nahlíží na plagiátorství právo S odborníky na autorské právo z MU o akademické etice
Téma: Učení a zkoušení online. Má hybridní výuka potenciál? Co si vyučující z doby covidu odnesli a na co by raději zapomněli
Sociolog Lužný: V online výuce sílí rovnostářství a mizí struktury věrohodnosti Rozhovor o výuce, konferencích i zkoušení na dálku